Oon joskus tosiiiiiiiii......laiska!Joo elii sorii taas tää pitkä tauko enpä ole päässyt postaamaan ,mutta tässäpä tämä postaus, Mun kamu on meillä eiku oon niillä:DSilläkin on blogi tosin....bloggerissa mut aattelin ittekin siirtyy sinne ku ois videoiden lataaminenkin helpompaa jne...Nii ja oon ollu nyt lauantaista saakka kipeen ja korvatulehuskii mul on...ei vois enää pahentuu paitti et sain kivasti läksyt ku olin kaks päivää koton koulust eiku päivän htm semmosta , oon kumminki vielki kipee nyt oli pakko kyl mennä kouluun ,ku eipä oo varaa pudotella numeroita .Oon tosin tänä vuonna koittanut parantaa koulu menestystä...HUOM koittanut ja anteeks nyt jos on kirjotus virhetä koska bloggasin kännykällä ja on kivaa ku lumian näyttö meni rikki ,ABC:sen lattialle taitavana tiputin!!! Et eipä mulla varmaan hirveemmin enää muuta niin paitti et en ehkä viittii enää lisätä sitä mun joulu lahja postaust ,mut mainitten nyt vaan et sain nikonin D3100 ja kamera laukun ja 1D:sen levyn! Rosa#